poniedziałek, 15 lipca 2019

Placuszki na maślance z sosem truskawkowo porzeczkowym






Idealne śniadanie na leniwy letni poranek.
U nas przez przypadek był to obiad. Jednak zwykle pancakes jemy na śniadanie.
A z letnim owocowym musem smakowało idealnie!!







CZYTAJ DALEJ
wtorek, 25 czerwca 2019

Czekoladowe ciasto bananowe bez cukru




Wizyta znajomych, niedzielny deser.
Coś smacznego.
Coś zdrowego.
Coś bez cukru.

W niedzielę stanęłam w kuchni, spojrzałam na dwa dojrzałe banany i w mojej głowie pojawił się pomysł na przepyszne ciasto. Kilka podstawowych składników + mnóstwo bakalii i mamy pożywne ciasto.

Ciasto nie tylko jest świetnym deserem, jest też genialnym posiłkiem przed treningowym, po treningowym lub śniadaniem.



CZYTAJ DALEJ
środa, 5 czerwca 2019

Dieta FODMAPs i wpływ maślanu sodu na IBS i SIBO



Znalezione obrazy dla zapytania ibs 
IBS czyli Zespół Jelita Drażliwego, który bardzo często idzie w parze z SIBO
Zespół Sibo - przerost flory bakteryjnej jelita cienkiego znany jeszcze jako zespół rozrostu bakteryjnego.
       Do SIBO dochodzi kiedy bakterie z jelita grubego zaczynają zasiedlać jelito cienkie. Ale więcej o SIBO znajdziecie tutaj. A tutaj więcej słów o IBS.
CZYTAJ DALEJ
niedziela, 2 czerwca 2019

Domowe czekoladki






Ręka w górę kto kocha słodycze?

Jako dietetyk powinnam Wam mówić, żebyście ich nie jedli. Ale wychodzę z założenia, że wszystko jest dla ludzi, a o zdrowie psychiczne rówiez trzeba dbać!!
Dlatego dziś mam dla Was propozycje czekoladek domowych.
Bez cukru
Z dowolnym nadzieniem
Świetna alternatywa dla sklepowych pełnych cukru i syropu glukozowo-fruktozowego syropu.




CZYTAJ DALEJ

LinkWithin

Etykiety

aeroby (1) aktywność fizyczna (1) alkohol (1) amaretto (2) ananas (1) artykuł (4) awokado (9) baban (1) bakalie (2) bakłażan (2) bakterie (1) banan (8) banany (21) bataty (3) batonik (1) bazylia (4) berberyna (1) bez cukru (2) bezglutenu (2) bieganie (1) biszkopty (1) boczek (1) botwinka (3) brokuł (13) brukselka (4) brzoskwinie (5) budyń (15) bułka tarta (1) bułki (2) buraki (1) camembert (1) cebula (20) chałwa (3) chili (1) chilli (3) chleb (2) cholesterol (1) choroby metaboliczne (1) choroby tarczycy (3) ciasteczka (1) ciastka (1) ciasto (7) ciecierzyca (4) coca cola (1) cukier (35) cukinia (8) cukrzyca (6) curry (3) cynamon (19) cytryna (9) czekolada (51) czosnek (16) daktyle (4) deser (2) dieta (4) dietetyka (3) drożdże (20) drożdżówki (3) dynia (16) dżem (7) erytrol (2) erytrytol (4) fasola (10) fasolka szparagowa (2) fast food (1) feta (4) figi (1) fodmaps (1) galaretki (3) garam masala (1) ghee (1) glukoza (1) gluten (4) gluten free (10) gouda (1) granola (1) grejpfrut (1) groszek (3) gruszka (1) grzyby (1) hashimoto (1) hemoglobina (1) ibs (1) imbir (3) insulinooporność (3) insuliooporność (1) inulina (1) jabłka (28) jabłko (1) jagody (5) jaja (7) jajka (147) jarmuż (3) jelito cienkie (1) jogurt naturalny (29) kajmak (1) kakao (36) kapusta (2) kardamon (2) kardio (1) karmel (1) karob (1) kasza gryczana (1) kasza jaglana (7) kasza manna (2) kasztany (3) kawa (3) kefir (3) kiełki (1) kisiel (4) kolendra (1) koncentrat pomidorowy (5) konkurs (2) koper (1) koperek (1) kremówka (13) krewetki (2) kruszonka (1) kukurydza (10) kurczak (28) kurkuma (1) kus kus (5) laska wanilii (7) limonka (2) lody (1) łosoś (4) majonez (2) mak (5) maka (1) makaron (18) makaron ryżowy (1) maliny (3) marchewka (17) margaryna (14) marmolada (3) masa (1) mascarpone (5) masło (54) masło orzechowe (11) maślan sodu (1) maślanka (24) mąka (44) mąka gryczana (2) mąka jaglana (2) mąka kukurydziana (1) mąka migdałowa (3) mąka orkiszowa (1) mąka pełnoziarnista (58) mąka pszenna (57) mąka ziemniaczana (7) mąka żytnia (3) mięso (1) mięso mielone (13) mięta (2) migdały (7) mikroelementy (1) mintaj (2) miód (23) mleko (26) mleko kokosowe (4) mleko odtłuszczone (1) morele (1) mozzarella (5) muffiny (6) musli (1) musztarda (1) nadwaga (1) naleśniki (1) nasiona chia (1) natka pietruszki (1) nektarynka (1) nerkowce (2) ocet (4) odchudzanie (1) odżywka białkowa (2) ogórek (5) olej (13) olej kokosowy (11) oliwa (24) oliwki (1) orzechy (30) otręby (5) owoce (1) pancakes (1) papryka (18) parmezan (1) pestki dyni (1) pesto (2) pęczak (2) pieczarki (17) pierogi (1) pietruszka (2) piramida zdrowego żywienia (1) pistacje (1) piwo (1) pizza (2) placuszki (4) płatki owsiane (21) płatki żytnie (2) pomarańcza (4) pomidory (16) popping (2) por (11) porzeczki (1) powidła (1) probiotyki (1) przyswajalność (1) publikacje (1) pudding (1) rabarbar (5) ricotta (9) rodzynki (20) rukola (1) ryba (2) ryż (15) rzeźba (1) rzodkiewka (1) salami (1) sałata (3) sałatka (1) seler (1) ser (15) ser pleśniowy (3) ser topiony (2) serek homogenizowany (9) serek wiejski (5) sernik (9) sezam (2) sibo (2) siemię lniane (1) skrobia (1) słonecznik (8) smalec (1) soczewica (9) sos sojowy (1) spaghetti (2) sport (1) spotkanie (1) stewia (4) surowe kakao (1) surówka (1) suszone pomidory (2) syrop klonowy (7) szafran (1) szczypiorek (2) szparagi (4) szpinak (12) szynka (8) szynka parmeńska (1) śliwka (1) śliwki (6) śmietana (10) tarczyca (2) tofu (2) tort (1) tortilla (2) truskawki (4) tuńczyk (4) twaróg (28) tymianek (1) wafle ryżowe (1) warsztaty (1) warzywa (1) wędzona papryka (1) węglowodany (2) whiskey (1) wieprzowina (1) wino (2) wiórki kokosowe (20) wiśnie (3) witamina C (2) witaminy (2) wódka (3) wpc (3) wspólne gotowanie (2) współpraca (2) wysiłek fizyczny (1) wysokobiałkowe (1) zakwaszenie żołądka (1) zdrowa dieta (4) zdrowe odżywianie (4) zdrowe słodycze (1) zdrowie (1) zespół metaboliczny (3) ziemniaki (18) zupa krem (1) żelazo (1) żółtka (6) żurawina (6)
TOP