niedziela, 12 sierpnia 2012

Nadziana papryka


Uwielbiam paprykę i uwielbiam pieczarki! Robiąc pizze dla brata i siebie na obiad pomyślałam, że dlaczego by nie wykorzystać tego, że piekarnik jest już włączony i przy okazji nie nadziać papryki?!
Pieczarki wszak już pokrojone i uduszone miałam... a papryka patrzyłam na mnie z koszyka tak, że się nie mogłam oprzeć. Więc do pizzy miałam mały dodatek! 


Papryka z pieczarkami
1 papryka
1 łyżeczka oleju
150g pieczarek
1/2 cebuli
sól/pieprze
Cebulę i pieczarki obsmażyć na oleju. Ściąć wierzch papryki i wyczyścić środek. Paprykę nadziać pieczarkami, przykryć kapelusikiem. Zapiekać w piekarniku 20min w 170stopniach.

11 komentarzy

  1. Muszę zrobić te papryki, bo już kilkakrotnie je widzę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmmmmmmm! Znowu czytasz mi w myślach! :) Tylko, że ja chcę je nadziać farszem mięsno-ryżowo-pieczarkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jadłam już kiedyś nadzianą ,ale mielonym , ta musi być jeszcze lepsza !

    OdpowiedzUsuń
  4. Też często robię jakieś eksperymenty przy okazji pieczenia pizzy czy ciasta. Smakowicie wygląda. Zielona papryka to chyba moja ulubiona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same pyszności na tym blogu !! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie papryki nadziewane! ja zawsze daje jeszcze ryż do środa :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. surowa papryka niestety nie dla mnie ae pieczona jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieczarkami jeszcze nie faszerowałam papryki, chętnie spróbuję. Abym mogła zaakceptować przepis w akcji proszę o uzupełnienie wpisu o banerek/zaproszenie. Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. pysznie nadziana, ale wypchana

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

LinkWithin

Etykiety

alkohol (1) amaretto (2) ananas (1) artykuł (1) awokado (9) bakalie (2) bakłażan (2) bakterie (1) banan (6) banany (20) bataty (3) batonik (1) bazylia (4) biszkopty (1) boczek (1) botwinka (3) brokuł (13) brukselka (4) brzoskwinie (5) budyń (14) bułka tarta (1) bułki (2) buraki (1) camembert (1) cebula (20) chałwa (3) chili (1) chilli (3) chleb (2) ciasteczka (1) ciastka (1) ciasto (7) ciecierzyca (4) coca cola (1) cukier (35) cukinia (7) cukrzyca (1) curry (3) cynamon (17) cytryna (8) czekolada (49) czosnek (16) daktyle (2) deser (2) dieta (1) dietetyka (1) drożdże (20) drożdżówki (3) dynia (16) dżem (7) fasola (10) fasolka szparagowa (2) fast food (1) feta (4) figi (1) galaretki (3) garam masala (1) ghee (1) gluten (2) gluten free (10) gouda (1) granola (1) grejpfrut (1) groszek (3) gruszka (1) grzyby (1) imbir (3) insulinooporność (1) jabłka (27) jabłko (1) jagody (5) jaja (3) jajka (145) jarmuż (3) jelito cienkie (1) jogurt naturalny (28) kajmak (1) kakao (35) kapusta (2) kardamon (2) karmel (1) karob (1) kasza gryczana (1) kasza jaglana (7) kasza manna (2) kasztany (3) kawa (3) kefir (3) kiełki (1) kisiel (4) kolendra (1) koncentrat pomidorowy (4) konkurs (2) koper (1) kremówka (13) krewetki (2) kruszonka (1) kukurydza (10) kurczak (28) kurkuma (1) kus kus (5) laska wanilii (7) limonka (2) lody (1) łosoś (4) majonez (2) mak (5) maka (1) makaron (18) makaron ryżowy (1) maliny (3) marchewka (17) margaryna (14) marmolada (3) masa (1) mascarpone (4) masło (52) masło orzechowe (10) maślanka (23) mąka (43) mąka gryczana (2) mąka kukurydziana (1) mąka migdałowa (3) mąka orkiszowa (1) mąka pełnoziarnista (58) mąka pszenna (55) mąka ziemniaczana (7) mąka żytnia (3) mięso mielone (11) mięta (2) migdały (7) mintaj (2) miód (23) mleko (25) mleko kokosowe (4) mleko odtłuszczone (1) morele (1) mozzarella (3) muffiny (6) musli (1) musztarda (1) nadwaga (1) naleśniki (1) nasiona chia (1) nektarynka (1) ocet (4) odżywka białkowa (2) ogórek (5) olej (13) olej kokosowy (8) oliwa (20) oliwki (1) orzechy (28) otręby (5) owoce (1) papryka (17) parmezan (1) pestki dyni (1) pesto (2) pęczak (2) pieczarki (17) pierogi (1) pietruszka (1) pistacje (1) piwo (1) pizza (1) placuszki (3) płatki owsiane (20) płatki żytnie (2) pomarańcza (4) pomidory (16) popping (2) por (11) powidła (1) probiotyki (1) publikacje (1) pudding (1) rabarbar (5) ricotta (9) rodzynki (19) rukola (1) ryba (2) ryż (14) rzeźba (1) rzodkiewka (1) salami (1) sałata (3) sałatka (1) seler (1) ser (15) ser pleśniowy (3) ser topiony (2) serek homogenizowany (8) serek wiejski (5) sernik (9) sezam (2) sibo (1) skrobia (1) słonecznik (8) smalec (1) soczewica (9) sos sojowy (1) spaghetti (2) spotkanie (1) stewia (4) surowe kakao (1) surówka (1) suszone pomidory (2) syrop klonowy (7) szafran (1) szczypiorek (2) szparagi (4) szpinak (12) szynka (6) szynka parmeńska (1) śliwka (1) śliwki (6) śmietana (9) tofu (2) tort (1) tortilla (2) truskawki (3) tuńczyk (4) twaróg (28) tymianek (1) wafle ryżowe (1) warsztaty (1) warzywa (1) wędzona papryka (1) whiskey (1) wino (2) wiórki kokosowe (20) wiśnie (3) wódka (3) wpc (2) wspólne gotowanie (2) współpraca (2) zdrowe odżywianie (1) ziemniaki (16) żółtka (6) żurawina (5)
TOP