czwartek, 4 października 2012

Roladki ze szpinakiem, ricottą i orzechami






Pobudka przed 7. Autobus. Wykłady. Ćwiczenia. Drugi rok zapowiada się o wiele ciężej niż pierwszy. W końcu mamy konkretne przedmioty. Ale dlaczego, aż 4 na raz ja się pytam. Każdy wydaje się gorszy. Perspektywa kolokwiów i egzaminów przeraża.
Jednak powoli przyzwyczajam się do studenckiego życia. Dużo śmiechu, dużo kawy...
Mam jeszcze kilka przepisów na potrawy które przygotowywałam w domu.




Roladki ze szpinakiem, ricottą i orzechami
2 piersi z kurczaka
5  kostek mrożonego szpinaku
2 plastry sera żółtego (duże)
2 łyżki ricotty
garść orzechów włoskich
pieprz/ sól/ czosnek
oliwa do smażenia

Każdą pierś kroimy na 4 płaty. Szpinak mieszamy z ricottą, orzechami i doprawiamy. Kurczaka również doprawiamy. Ser kroimy na 8 części.Na kurczaka kładziemy szpinak, na to kawałek sera. Zwijamy w roladkę i spinamy wykałaczkami.
Smażymy na oliwie.
Smacznego

19 komentarzy

  1. wygląda bardzo apetycznie, lubię szpinak ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszne danie obiadowe, zrobi furorę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jadłem takie tylko z fetą zamiast ricotty:) te też muszę spróbować:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię wszystko co jest w środku, więc i te roladki bym zdecydowanie polubiła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe towarzystwo mają te roladki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie apetyczne, na pewno wypróbuję bo uwielbiam połączenie ricotty i orzechów w wytrawnych daniach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Takich nie jadłam, wyglądają zachęcająco!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale soczyste wyszły te roladki:)
    Wygórowane danie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. łau, wyglądają imponująco, koniecznie muszę je zrobić.
    widzę, że studiujesz dietetykę. ja też zaczynam drugi rok, ale raczej jestem przerażona, bo kierunkowych przedmiotów jakoś nie widzę, sama chemia!

    muszę dodać Cię do zakładek. będę wpadać i podpatrywać przepisy. mniam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale też drugi rok dietetyki? a gdzie?
      ja chemię żywności miałam na pierwszym roku!
      ale teraz mam biochemię itp.
      zapowiada się przerażająco ciężko

      Usuń
  10. Aż się głodna na noc zrobiłam! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszności. a ja czekam na pewną zupę i fotkę zupki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ale roladki pysznie wyglądają, już przepisałam przepis na pewno je zrobię:) zapraszam w wolnej chwili do mnie, pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  13. Boskie połączenie, ślinka cieknie, że aż miło ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

LinkWithin

Etykiety

aeroby (1) aktywność fizyczna (1) alkohol (1) amaretto (2) ananas (1) artykuł (4) awokado (9) baban (1) bakalie (2) bakłażan (2) bakterie (1) banan (8) banany (21) bataty (3) batonik (1) bazylia (4) berberyna (1) bez cukru (3) bezglutenu (4) bieganie (1) biszkopty (1) boczek (1) borówki (1) botwinka (3) brokuł (13) brukselka (4) brzoskwinie (6) budyń (15) bułka tarta (1) bułki (2) buraki (1) camembert (1) cebula (21) chałwa (3) chili (1) chilli (4) chleb (2) cholesterol (1) choroby metaboliczne (1) choroby tarczycy (3) ciasteczka (1) ciastka (1) ciasto (7) ciecierzyca (4) coca cola (1) cukier (35) cukinia (8) cukrzyca (6) curry (3) cynamon (19) cytryna (9) czekolada (52) czosnek (16) daktyle (4) deser (2) dieta (4) dietetyka (3) domowe słodycze (1) drożdże (20) drożdżówki (3) dynia (16) dżem (7) erytrol (2) erytrytol (4) fasola (10) fasolka szparagowa (2) fast food (1) feta (4) figi (1) fit słodycze (1) fodmaps (1) galaretki (3) garam masala (1) ghee (1) glukoza (1) gluten (4) gluten free (11) gouda (1) granola (1) grejpfrut (1) groszek (3) gruszka (1) grzyby (1) hashimoto (1) hemoglobina (1) ibs (1) imbir (3) insulinooporność (3) insuliooporność (1) inulina (1) jabłka (28) jabłko (1) jagody (5) jaja (9) jajka (147) jarmuż (3) jelito cienkie (1) jogurt naturalny (30) kajmak (1) kakao (36) kapusta (3) kardamon (2) kardio (1) karmel (1) karob (1) kasza gryczana (1) kasza jaglana (7) kasza manna (2) kasztany (3) kawa (3) kefir (3) kiełki (1) kisiel (4) kolendra (1) koncentrat pomidorowy (5) konkurs (2) koper (1) koperek (1) kremówka (13) krewetki (2) kruszonka (1) kukurydza (10) kurczak (28) kurkuma (1) kus kus (5) laska wanilii (7) limonka (2) lody (1) łosoś (4) majonez (2) mak (5) maka (1) makaron (18) makaron ryżowy (1) maliny (3) marchewka (17) margaryna (14) marmolada (3) masa (1) mascarpone (5) masło (54) masło orzechowe (11) maślan sodu (1) maślanka (24) mąka (44) mąka gryczana (2) mąka jaglana (3) mąka kukurydziana (1) mąka migdałowa (3) mąka orkiszowa (1) mąka pełnoziarnista (58) mąka pszenna (57) mąka ziemniaczana (8) mąka żytnia (3) mięso (1) mięso mielone (14) mięta (2) migdały (7) mikroelementy (1) mintaj (2) miód (23) mleczna kanapka (1) mleko (26) mleko kokosowe (4) mleko odtłuszczone (1) morele (1) mozzarella (5) muffiny (6) musli (1) musztarda (1) nadwaga (1) naleśniki (1) nasiona chia (1) natka pietruszki (1) nektarynka (1) nerkowce (2) ocet (4) odchudzanie (1) odżywka białkowa (2) ogórek (5) olej (13) olej kokosowy (11) oliwa (24) oliwki (1) orzechy (30) otręby (5) owoce (1) pancakes (1) papryka (18) parmezan (1) pestki dyni (1) pesto (2) pęczak (2) pieczarki (18) pierogi (1) pietruszka (2) piramida zdrowego żywienia (1) pistacje (2) piwo (1) pizza (2) placuszki (4) płatki owsiane (21) płatki żytnie (2) pomarańcza (4) pomidory (16) popping (2) por (11) porzeczki (1) powidła (1) probiotyki (1) przyswajalność (1) publikacje (1) pudding (1) rabarbar (5) ricotta (9) rodzynki (20) rukola (1) ryba (2) ryż (16) rzeźba (1) rzodkiewka (1) salami (1) sałata (3) sałatka (1) seler (1) ser (15) ser pleśniowy (3) ser topiony (2) serek homogenizowany (9) serek wiejski (5) sernik (9) sezam (2) sibo (2) siemię lniane (1) skrobia (1) słonecznik (8) smalec (1) soczewica (9) sos sojowy (1) spaghetti (2) sport (1) spotkanie (1) stewia (4) surowe kakao (1) surówka (1) suszone pomidory (2) syrop klonowy (7) szafran (1) szczypiorek (2) szparagi (4) szpinak (12) szynka (8) szynka parmeńska (1) śliwka (1) śliwki (6) śmietana (11) tarczyca (2) tofu (2) tort (1) tortilla (2) truskawki (4) tuńczyk (4) twaróg (28) tymianek (1) wafle ryżowe (1) warsztaty (1) warzywa (1) wędzona papryka (1) węglowodany (2) whiskey (1) wieprzowina (1) wino (2) wiórki kokosowe (20) wiśnie (3) witamina C (2) witaminy (2) wódka (3) wpc (4) wspólne gotowanie (2) współpraca (2) wysiłek fizyczny (1) wysokobiałkowe (1) zakwaszenie żołądka (1) zdrowa dieta (5) zdrowe odżywianie (4) zdrowe słodycze (1) zdrowie (1) zespół metaboliczny (3) ziemniaki (18) zupa krem (1) żelazo (1) żółtka (6) żurawina (6)
TOP