wtorek, 18 czerwca 2013

Pasta primavera z cukinią i szparagami


Czyli makaron z sezonowymi warzywami.
Ja wybrałam wersję na zielono.
Cukinia i szparagi.
Jedno z moich ulubionych połączeń ostatnio.
Świetnie się sprawdza również na zimno.
Można zapakować i zabrać ze sobą na uczelni, do szkoły czy pracy.
W wirtualnej kuchni gotowałam z Lejdi, Maggie, Shinju, Wojciech, Bartoldzik, Panną Malwiną i Mopsik


 



Pasta primavera z cukinią i szparagami
porcja makaronu
1 łyżeczka masła
1/2 cukini
8 szparagów
30g sera z przerostem niebieskiej pleśni
sól/ pieprz

Makaron ugotować al dente. Szparagi umyć, odciąć zdrewniałe końce. Pokroić na kilku centymetrowe kawałki i gotować ok 5minut w osolonej wodzie.
Cukinie pokroić w długie cienkie plastry (użyłam obieraczki).
Podsmażyć na maśle. Do gotowej cukinii dodać szparagi i odcedzony makaron. Przesmażyć przez 1 minutę.
Doprawić. Podawać posypane serem.
Smacznego

14 komentarzy

  1. Te sery mnie przerażają. Serio. W życiu ich w ustach nie miałam, ale bym się "bała"^^:)

    Zielony makaron we wspólnej kuchni, brawa za wykonanie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, tak samo pomyślałam o serach :D
      Ale całość bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  2. ja ogólnie nie przepadam za serami, oprócz twarożków, wiejskich itp. ale to danie bardzo mi się spodobało i myślę też że trafiło by w moje kubki smakowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysl z tym plesniowym serem. Lekko, ale jednocześnie bardzo aromatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Danie idealne na taką pogodę. Świeże, lekkie, zdrowe, no a przede wszystkim smaczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zielono! Podoba mi sie dodatek plesniowego sera.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja wersja pasty primavera wygląda bardzo lekko i zielono, dodatek sera pleśniowego to strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne te Wasze na makarony wszystkie, wszystkie :)Inspirujecie tym wspólnym gotowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio zapomniałam o moim kochanym makaronie!;<
    Ale chyba już wiem co u mnie zagości na dniach:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wolę serek bez pleśni mrrru

    OdpowiedzUsuń
  10. HEJ :)
    Pysznie u Ciebie !
    Jeżeli jesteś z województwa dolnośląskiego i prowadzisz blog kulinarny to wyślij na adres e-mail dolnoslaskiekucharzenie@wp.pl:
    1. Swoje imię i nazwisko,
    2. link do swojego bloga,
    3. miejscowość z której pochodzisz.

    Dodatkowo jeśli masz możliwość musisz polubić Dolnośląskie Kucharzenie na fb oraz dodać do kręgów google+.

    W odpowiedzi zwrotnej, po zweryfikowaniu dostaniesz dostęp do bloga. Będziesz mógł dodawać posty (oczywiście związane z kulinariami), reklamować swojego bloga.

    W rezultacie razem stworzymy jednego własnego bloga, dzięki temu zintegrujemy się, poznamy, będziemy mogli doradzać, konsultować. Dodatkowym plusem jest to iż wszyscy będziemy z Dolnego Śląska i łatwiej nam będzie spotkać się w realu i porozmawiać o naszej wspólnej pasji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda niesamowicie kusząco :) Bardzo lubię dodatek takich serów do makaronu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda cudownie :) Szczególnie przekonuje mnie ta cukinia :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

LinkWithin

Etykiety

alkohol (1) amaretto (2) ananas (1) artykuł (1) awokado (9) bakalie (2) bakłażan (2) bakterie (1) banan (6) banany (20) bataty (3) batonik (1) bazylia (4) biszkopty (1) boczek (1) botwinka (3) brokuł (13) brukselka (4) brzoskwinie (5) budyń (14) bułka tarta (1) bułki (2) buraki (1) camembert (1) cebula (20) chałwa (3) chili (1) chilli (3) chleb (2) ciasteczka (1) ciastka (1) ciasto (7) ciecierzyca (4) coca cola (1) cukier (35) cukinia (7) cukrzyca (1) curry (3) cynamon (17) cytryna (8) czekolada (49) czosnek (16) daktyle (2) deser (2) dieta (1) dietetyka (1) drożdże (20) drożdżówki (3) dynia (16) dżem (7) fasola (10) fasolka szparagowa (2) fast food (1) feta (4) figi (1) galaretki (3) garam masala (1) ghee (1) gluten (2) gluten free (10) gouda (1) granola (1) grejpfrut (1) groszek (3) gruszka (1) grzyby (1) imbir (3) insulinooporność (1) jabłka (27) jabłko (1) jagody (5) jaja (3) jajka (145) jarmuż (3) jelito cienkie (1) jogurt naturalny (28) kajmak (1) kakao (35) kapusta (2) kardamon (2) karmel (1) karob (1) kasza gryczana (1) kasza jaglana (7) kasza manna (2) kasztany (3) kawa (3) kefir (3) kiełki (1) kisiel (4) kolendra (1) koncentrat pomidorowy (4) konkurs (2) koper (1) kremówka (13) krewetki (2) kruszonka (1) kukurydza (10) kurczak (28) kurkuma (1) kus kus (5) laska wanilii (7) limonka (2) lody (1) łosoś (4) majonez (2) mak (5) maka (1) makaron (18) makaron ryżowy (1) maliny (3) marchewka (17) margaryna (14) marmolada (3) masa (1) mascarpone (4) masło (52) masło orzechowe (10) maślanka (23) mąka (43) mąka gryczana (2) mąka kukurydziana (1) mąka migdałowa (3) mąka orkiszowa (1) mąka pełnoziarnista (58) mąka pszenna (55) mąka ziemniaczana (7) mąka żytnia (3) mięso mielone (11) mięta (2) migdały (7) mintaj (2) miód (23) mleko (25) mleko kokosowe (4) mleko odtłuszczone (1) morele (1) mozzarella (3) muffiny (6) musli (1) musztarda (1) nadwaga (1) naleśniki (1) nasiona chia (1) nektarynka (1) ocet (4) odżywka białkowa (2) ogórek (5) olej (13) olej kokosowy (8) oliwa (20) oliwki (1) orzechy (28) otręby (5) owoce (1) papryka (17) parmezan (1) pestki dyni (1) pesto (2) pęczak (2) pieczarki (17) pierogi (1) pietruszka (1) pistacje (1) piwo (1) pizza (1) placuszki (3) płatki owsiane (20) płatki żytnie (2) pomarańcza (4) pomidory (16) popping (2) por (11) powidła (1) probiotyki (1) publikacje (1) pudding (1) rabarbar (5) ricotta (9) rodzynki (19) rukola (1) ryba (2) ryż (14) rzeźba (1) rzodkiewka (1) salami (1) sałata (3) sałatka (1) seler (1) ser (15) ser pleśniowy (3) ser topiony (2) serek homogenizowany (8) serek wiejski (5) sernik (9) sezam (2) sibo (1) skrobia (1) słonecznik (8) smalec (1) soczewica (9) sos sojowy (1) spaghetti (2) spotkanie (1) stewia (4) surowe kakao (1) surówka (1) suszone pomidory (2) syrop klonowy (7) szafran (1) szczypiorek (2) szparagi (4) szpinak (12) szynka (6) szynka parmeńska (1) śliwka (1) śliwki (6) śmietana (9) tofu (2) tort (1) tortilla (2) truskawki (3) tuńczyk (4) twaróg (28) tymianek (1) wafle ryżowe (1) warsztaty (1) warzywa (1) wędzona papryka (1) whiskey (1) wino (2) wiórki kokosowe (20) wiśnie (3) wódka (3) wpc (2) wspólne gotowanie (2) współpraca (2) zdrowe odżywianie (1) ziemniaki (16) żółtka (6) żurawina (5)
TOP