poniedziałek, 10 czerwca 2013

Rabarbarowy Kisiel

Był cobbler, był placek.
Czas na kisiel.
Jestem z tych co wolą budyń, ale na pyszny, domowy kisiel też się skuszę.
Kwaskowo-słodki.
Gotowałam z


Rabarbarowy Kisiel
4 laski rabarbaru
1 szklanka wody + 1/2 szklanki wody
2 łyżki cukru
1 czubata łyżka skrobi ziemniaczanej
Rabarbar umyć, obrać, pokroić. Gotować na małym ogniu z szklanką wody i cukrem do całkowitego rozpadu rabarbaru.
W 1/2 szklanki wody rozmieszać skrobię. Wlać do garnka. Gotować, energicznie mieszając na małym ogniu do uzyskania odpowiedniej konsystencji.
Podawać z bitą śmietaną, owocami.

13 komentarzy

  1. Mmm, pychotka! I choć ja też wolę budyń, na taki kisiel skusiłabym się bez chwili wahania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na taki z chęcią bym się skusiła, piona za budyń! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Nie taki kisiel trudny, jak myślałam :)
    A chciałam Cię jeszcze spytać, w jakim mieście studiujesz?
    dariawkuchni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic tylko Was brać wszystkie do kuchni i zagonić do gotowania pyszności!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z tym wspólnym gotowaniem może kiedyś też się załapię :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny pomysł, już wiem co zrobię z maaasą rabarbaru ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda świetnie, mam pęczek mini rabarbarków może zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Twój blog do Liebster Blog Award :) Zapraszam na http://kulinarnezmagania.blogspot.com/2013/06/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Kisiel z włosami :)
    Z blond włosami! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. kisiel- to takie proste?! zrobię go sobie jutro ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

LinkWithin

Etykiety

alkohol (1) amaretto (2) ananas (1) artykuł (1) awokado (9) bakalie (2) bakłażan (2) bakterie (1) banan (6) banany (20) bataty (3) batonik (1) bazylia (4) biszkopty (1) boczek (1) botwinka (3) brokuł (13) brukselka (4) brzoskwinie (5) budyń (14) bułka tarta (1) bułki (2) buraki (1) camembert (1) cebula (20) chałwa (3) chili (1) chilli (3) chleb (2) ciasteczka (1) ciastka (1) ciasto (7) ciecierzyca (4) coca cola (1) cukier (35) cukinia (7) cukrzyca (1) curry (3) cynamon (17) cytryna (8) czekolada (49) czosnek (16) daktyle (2) deser (2) dieta (1) dietetyka (1) drożdże (20) drożdżówki (3) dynia (16) dżem (7) fasola (10) fasolka szparagowa (2) fast food (1) feta (4) figi (1) galaretki (3) garam masala (1) ghee (1) gluten (2) gluten free (10) gouda (1) granola (1) grejpfrut (1) groszek (3) gruszka (1) grzyby (1) imbir (3) insulinooporność (1) jabłka (27) jabłko (1) jagody (5) jaja (3) jajka (145) jarmuż (3) jelito cienkie (1) jogurt naturalny (28) kajmak (1) kakao (35) kapusta (2) kardamon (2) karmel (1) karob (1) kasza gryczana (1) kasza jaglana (7) kasza manna (2) kasztany (3) kawa (3) kefir (3) kiełki (1) kisiel (4) kolendra (1) koncentrat pomidorowy (4) konkurs (2) koper (1) kremówka (13) krewetki (2) kruszonka (1) kukurydza (10) kurczak (28) kurkuma (1) kus kus (5) laska wanilii (7) limonka (2) lody (1) łosoś (4) majonez (2) mak (5) maka (1) makaron (18) makaron ryżowy (1) maliny (3) marchewka (17) margaryna (14) marmolada (3) masa (1) mascarpone (4) masło (52) masło orzechowe (10) maślanka (23) mąka (43) mąka gryczana (2) mąka kukurydziana (1) mąka migdałowa (3) mąka orkiszowa (1) mąka pełnoziarnista (58) mąka pszenna (55) mąka ziemniaczana (7) mąka żytnia (3) mięso mielone (11) mięta (2) migdały (7) mintaj (2) miód (23) mleko (25) mleko kokosowe (4) mleko odtłuszczone (1) morele (1) mozzarella (3) muffiny (6) musli (1) musztarda (1) nadwaga (1) naleśniki (1) nasiona chia (1) nektarynka (1) ocet (4) odżywka białkowa (2) ogórek (5) olej (13) olej kokosowy (8) oliwa (20) oliwki (1) orzechy (28) otręby (5) owoce (1) papryka (17) parmezan (1) pestki dyni (1) pesto (2) pęczak (2) pieczarki (17) pierogi (1) pietruszka (1) pistacje (1) piwo (1) pizza (1) placuszki (3) płatki owsiane (20) płatki żytnie (2) pomarańcza (4) pomidory (16) popping (2) por (11) powidła (1) probiotyki (1) publikacje (1) pudding (1) rabarbar (5) ricotta (9) rodzynki (19) rukola (1) ryba (2) ryż (14) rzeźba (1) rzodkiewka (1) salami (1) sałata (3) sałatka (1) seler (1) ser (15) ser pleśniowy (3) ser topiony (2) serek homogenizowany (8) serek wiejski (5) sernik (9) sezam (2) sibo (1) skrobia (1) słonecznik (8) smalec (1) soczewica (9) sos sojowy (1) spaghetti (2) spotkanie (1) stewia (4) surowe kakao (1) surówka (1) suszone pomidory (2) syrop klonowy (7) szafran (1) szczypiorek (2) szparagi (4) szpinak (12) szynka (6) szynka parmeńska (1) śliwka (1) śliwki (6) śmietana (9) tofu (2) tort (1) tortilla (2) truskawki (3) tuńczyk (4) twaróg (28) tymianek (1) wafle ryżowe (1) warsztaty (1) warzywa (1) wędzona papryka (1) whiskey (1) wino (2) wiórki kokosowe (20) wiśnie (3) wódka (3) wpc (2) wspólne gotowanie (2) współpraca (2) zdrowe odżywianie (1) ziemniaki (16) żółtka (6) żurawina (5)
TOP