poniedziałek, 8 lipca 2013

Knedle twarogowo-ziemniaczane z owocami



Zamarzyły mi się knedle. Nie mogłam zdecydować czy zrobić ziemniaczane czy użyć białego sera. Połączyłam oba produkty i wyszły bardzo smaczne i pożywne kulki nadziane owocami.
Akurat w domu nie miałam zbyt dużego wyboru owoców, więc użyłam banów i dżemu. Jednak można wykorzystać truskawki, jagody, czereśnie.
Tutaj znajdziecie przepis na knedle twarogowe.




Knedle twarogowo-ziemniaczane z owocami
150g ziemniaków ugotowanych
150g białego sera
1/2 szklanki mąki pszennej pełnoziarnistej
1 jajko
szczypta soli

owoce/dżem

Ziemniaki z serem rozgniatamy, dodajemy jajko, sól i mąkę. Zagniatamy ciasto. Z kawałków ciasta robimy placuszki. Nadziewamy owocami/dżemem.
Knedle wrzucamy na gotującą się wodę, gotujemy 5minut od wypłynięcia.

13 komentarzy

  1. Ja w tym roku jeszcze knedli nie robiłam, tak samo pierogów, ale chyba jednak wybieram te twarogowe. Z ziemniakami to i owszem, ale na wytrawnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. z bananami muszą smakować ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, to teraz i mi się zamarzyły knedle! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ich na pewno nie zrobię, nie mam takich manualnych zdolności w kuchni. No cóż, trzeba dać znać Mamie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. W sobotę robiłam knedle z truskawkami ale takie tradycyjne, takich jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie knedle, ale bananami nie nadziewałam. Wyglądają przepysznie, muszę zrobić coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakos 'boje sie' tych z ziemniakow, ale te chyba jakos na dniach sprobuje zrobic :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też szykuję się do zrobienia knedli, choć u mnie raczej będą w wersji bez ziemniaków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszotka, dawno nie jadłam, muszę zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ej Siaśka, a Ty nie w ogórkach?:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam knedle ! Muszę koniecznie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo ale bym takie zjadła na obiad :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

LinkWithin

Etykiety

alkohol (1) amaretto (2) ananas (1) artykuł (1) awokado (9) bakalie (2) bakłażan (2) bakterie (1) banan (6) banany (20) bataty (3) batonik (1) bazylia (4) berberyna (1) biszkopty (1) boczek (1) botwinka (3) brokuł (13) brukselka (4) brzoskwinie (5) budyń (14) bułka tarta (1) bułki (2) buraki (1) camembert (1) cebula (20) chałwa (3) chili (1) chilli (3) chleb (2) cholesterol (1) ciasteczka (1) ciastka (1) ciasto (7) ciecierzyca (4) coca cola (1) cukier (35) cukinia (7) cukrzyca (2) curry (3) cynamon (17) cytryna (8) czekolada (49) czosnek (16) daktyle (2) deser (2) dieta (1) dietetyka (1) drożdże (20) drożdżówki (3) dynia (16) dżem (7) fasola (10) fasolka szparagowa (2) fast food (1) feta (4) figi (1) galaretki (3) garam masala (1) ghee (1) gluten (2) gluten free (10) gouda (1) granola (1) grejpfrut (1) groszek (3) gruszka (1) grzyby (1) imbir (3) insulinooporność (1) jabłka (27) jabłko (1) jagody (5) jaja (3) jajka (145) jarmuż (3) jelito cienkie (1) jogurt naturalny (28) kajmak (1) kakao (35) kapusta (2) kardamon (2) karmel (1) karob (1) kasza gryczana (1) kasza jaglana (7) kasza manna (2) kasztany (3) kawa (3) kefir (3) kiełki (1) kisiel (4) kolendra (1) koncentrat pomidorowy (4) konkurs (2) koper (1) kremówka (13) krewetki (2) kruszonka (1) kukurydza (10) kurczak (28) kurkuma (1) kus kus (5) laska wanilii (7) limonka (2) lody (1) łosoś (4) majonez (2) mak (5) maka (1) makaron (18) makaron ryżowy (1) maliny (3) marchewka (17) margaryna (14) marmolada (3) masa (1) mascarpone (4) masło (52) masło orzechowe (10) maślanka (23) mąka (43) mąka gryczana (2) mąka kukurydziana (1) mąka migdałowa (3) mąka orkiszowa (1) mąka pełnoziarnista (58) mąka pszenna (55) mąka ziemniaczana (7) mąka żytnia (3) mięso mielone (11) mięta (2) migdały (7) mintaj (2) miód (23) mleko (25) mleko kokosowe (4) mleko odtłuszczone (1) morele (1) mozzarella (3) muffiny (6) musli (1) musztarda (1) nadwaga (1) naleśniki (1) nasiona chia (1) nektarynka (1) ocet (4) odżywka białkowa (2) ogórek (5) olej (13) olej kokosowy (8) oliwa (20) oliwki (1) orzechy (28) otręby (5) owoce (1) papryka (17) parmezan (1) pestki dyni (1) pesto (2) pęczak (2) pieczarki (17) pierogi (1) pietruszka (1) pistacje (1) piwo (1) pizza (1) placuszki (3) płatki owsiane (20) płatki żytnie (2) pomarańcza (4) pomidory (16) popping (2) por (11) powidła (1) probiotyki (1) publikacje (1) pudding (1) rabarbar (5) ricotta (9) rodzynki (19) rukola (1) ryba (2) ryż (14) rzeźba (1) rzodkiewka (1) salami (1) sałata (3) sałatka (1) seler (1) ser (15) ser pleśniowy (3) ser topiony (2) serek homogenizowany (8) serek wiejski (5) sernik (9) sezam (2) sibo (1) skrobia (1) słonecznik (8) smalec (1) soczewica (9) sos sojowy (1) spaghetti (2) spotkanie (1) stewia (4) surowe kakao (1) surówka (1) suszone pomidory (2) syrop klonowy (7) szafran (1) szczypiorek (2) szparagi (4) szpinak (12) szynka (6) szynka parmeńska (1) śliwka (1) śliwki (6) śmietana (9) tofu (2) tort (1) tortilla (2) truskawki (3) tuńczyk (4) twaróg (28) tymianek (1) wafle ryżowe (1) warsztaty (1) warzywa (1) wędzona papryka (1) whiskey (1) wino (2) wiórki kokosowe (20) wiśnie (3) wódka (3) wpc (2) wspólne gotowanie (2) współpraca (2) zdrowe odżywianie (1) zdrowie (1) zespół metaboliczny (1) ziemniaki (16) żółtka (6) żurawina (5)
TOP