poniedziałek, 16 września 2013

Omlet owsiany- pełnowartościowe śniadanie

Omlet ten pierwszy raz widziałam na blogu u Emmy. Wypróbowałam i zachwyciłam się.
Pełnowartościowe śniadanie- jajka, płatki owsiane i smaczne dodatki.
Idealnie sprawdzi się również w wersji wytrawnej na obiad.


Omlet owsiany
40g płatków owsianych
20g mąki pszennej pełnoziarnistej
2 jajka
szczypta soli
szczypta proszku do pieczenia

Płatki zalać kilka godzin wcześniej 150ml wrzącej wody.
Napęczniałe płatki wymieszać z resztą składników. Rozgrzać patelnię teflonową i smażyć omlet z dwóch stron.
Podawać omlet z ulubionymi dodatkami.

16 komentarzy

  1. Jakbyś mi zrobiła tobym oceniła czy smaczny :D
    Na pewno ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku... ale pysznie wygląda !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze o dziwo, go nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam zapas płatków owsianych, spróbuję go zrobić- może jutro !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda świetnie :) Taki grubasek.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja właśnie dzisiaj zajadałam podobnego z łososiem i serkiem <3 A na słodko jest chyba jeszcze lepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. oo, bardzo się cieszę, że smakuje:) Ja też go uwielbiam.
    pyszne dodatki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. przepysznie wygląda ten omlecik!!! pełen zdrowia, owsiany i z owocami <3

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię takie zdrowe i pełne smaku poranki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Omlet cudo!
    I dodaję blog do obserwowanych :) będę częściej zaglądać, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oto przepis na pyszny i mega szybki omlet dla zabieganych z rana.......
    2 łyzki mleka, 4 łyżki płatków owsianych błyskawicznych, 2 jajka i szczypta soli. Wszystko wymieszac w kubku na jednolitą masę......smażyć z obu stron bez tłuszczu. Można jeść z czym komu pasuje, ja najbardziej lubię z żurawiną na ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robię taki codziennie od miesiąca na śniadanie :D pomijam mleko

      Usuń
  12. Wypróbowałam dziś, rewelacja...dodałam do ciasta pestki słonecznika...mąż był zachwycony smakiem i tymże takie treściwe:)POLECAM!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

LinkWithin

Etykiety

alkohol (1) amaretto (2) ananas (1) artykuł (1) awokado (9) bakalie (2) bakłażan (2) bakterie (1) banan (6) banany (20) bataty (3) batonik (1) bazylia (4) biszkopty (1) boczek (1) botwinka (3) brokuł (13) brukselka (4) brzoskwinie (5) budyń (14) bułka tarta (1) bułki (2) buraki (1) camembert (1) cebula (20) chałwa (3) chili (1) chilli (3) chleb (2) ciasteczka (1) ciastka (1) ciasto (7) ciecierzyca (4) coca cola (1) cukier (35) cukinia (7) cukrzyca (1) curry (3) cynamon (17) cytryna (8) czekolada (49) czosnek (16) daktyle (2) deser (2) dieta (1) dietetyka (1) drożdże (20) drożdżówki (3) dynia (16) dżem (7) fasola (10) fasolka szparagowa (2) fast food (1) feta (4) figi (1) galaretki (3) garam masala (1) ghee (1) gluten (2) gluten free (10) gouda (1) granola (1) grejpfrut (1) groszek (3) gruszka (1) grzyby (1) imbir (3) insulinooporność (1) jabłka (27) jabłko (1) jagody (5) jaja (3) jajka (145) jarmuż (3) jelito cienkie (1) jogurt naturalny (28) kajmak (1) kakao (35) kapusta (2) kardamon (2) karmel (1) karob (1) kasza gryczana (1) kasza jaglana (7) kasza manna (2) kasztany (3) kawa (3) kefir (3) kiełki (1) kisiel (4) kolendra (1) koncentrat pomidorowy (4) konkurs (2) koper (1) kremówka (13) krewetki (2) kruszonka (1) kukurydza (10) kurczak (28) kurkuma (1) kus kus (5) laska wanilii (7) limonka (2) lody (1) łosoś (4) majonez (2) mak (5) maka (1) makaron (18) makaron ryżowy (1) maliny (3) marchewka (17) margaryna (14) marmolada (3) masa (1) mascarpone (4) masło (52) masło orzechowe (10) maślanka (23) mąka (43) mąka gryczana (2) mąka kukurydziana (1) mąka migdałowa (3) mąka orkiszowa (1) mąka pełnoziarnista (58) mąka pszenna (55) mąka ziemniaczana (7) mąka żytnia (3) mięso mielone (11) mięta (2) migdały (7) mintaj (2) miód (23) mleko (25) mleko kokosowe (4) mleko odtłuszczone (1) morele (1) mozzarella (3) muffiny (6) musli (1) musztarda (1) nadwaga (1) naleśniki (1) nasiona chia (1) nektarynka (1) ocet (4) odżywka białkowa (2) ogórek (5) olej (13) olej kokosowy (8) oliwa (20) oliwki (1) orzechy (28) otręby (5) owoce (1) papryka (17) parmezan (1) pestki dyni (1) pesto (2) pęczak (2) pieczarki (17) pierogi (1) pietruszka (1) pistacje (1) piwo (1) pizza (1) placuszki (3) płatki owsiane (20) płatki żytnie (2) pomarańcza (4) pomidory (16) popping (2) por (11) powidła (1) probiotyki (1) publikacje (1) pudding (1) rabarbar (5) ricotta (9) rodzynki (19) rukola (1) ryba (2) ryż (14) rzeźba (1) rzodkiewka (1) salami (1) sałata (3) sałatka (1) seler (1) ser (15) ser pleśniowy (3) ser topiony (2) serek homogenizowany (8) serek wiejski (5) sernik (9) sezam (2) sibo (1) skrobia (1) słonecznik (8) smalec (1) soczewica (9) sos sojowy (1) spaghetti (2) spotkanie (1) stewia (4) surowe kakao (1) surówka (1) suszone pomidory (2) syrop klonowy (7) szafran (1) szczypiorek (2) szparagi (4) szpinak (12) szynka (6) szynka parmeńska (1) śliwka (1) śliwki (6) śmietana (9) tofu (2) tort (1) tortilla (2) truskawki (3) tuńczyk (4) twaróg (28) tymianek (1) wafle ryżowe (1) warsztaty (1) warzywa (1) wędzona papryka (1) whiskey (1) wino (2) wiórki kokosowe (20) wiśnie (3) wódka (3) wpc (2) wspólne gotowanie (2) współpraca (2) zdrowe odżywianie (1) ziemniaki (16) żółtka (6) żurawina (5)
TOP