niedziela, 10 listopada 2013

Bananowo-waniliowe tosty francuskie z migdałami


Uwielbiam połączenie banan-wanilia-orzech. Gości u mnie najczęściej na kolację razem z
twarożkiem. Ale można ja również wykorzystać w tostach francuskich.
Dodatek banana sprawia, że nie musimy dodatkowo dosładzać naszego dania.
W wirtualnej kuchni gotowałam z




Bananowo-waniliowe tosty francuskie z migdałami
bułka/ 2 kromki chleba
1 jajko
ziarna z laski wanilii 
1 mały banan
1 łyżka migdałów
1 łyżka masła

Jajko roztrzepać. Banana rozgnieść, migdały zblanszować, wydłubać ziarna z kawałka laski wanilii i wymieszać z jajkiem. Chleb obtoczyć w jajku. Smażyć na maśle z dwóch stron.

Zdrowe słodkości Racuszki, placuszki, naleśniki, pancakes... Śniadania do pracy/szkoły

14 komentarzy

  1. genialne smaki! muszę sobie zrobić takie tosty :) koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysl! :)
    PS. Gotowałam ja nie Mopsik;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tutaj wkradł się błąd, ale ja też gotowałam ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam tosty francuskie! Wspaniała propozycja do naszego wyzwania. Mam jakiś problem z mailami, bo nie dochodzą moje na skrzynkę wspólnego gotowania, dawałam znać, że jestem gotowa, ale nie doszło na skrzynkę...zatem zgłaszam teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. NO i już wiem co zjem na jutrzejsze śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A to ja chcę takie, ja! Banan, migdały, wanilia, a to wszystko na tostach? Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam, wyjątkowo smakowite :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tosty francuskie wyratują z opresji nawet najbardziej czerstwy chleb (;

    OdpowiedzUsuń
  8. Pysznie wyglądają. Dziękuje za wpis w akcji śniadania w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tosty, banan i wanilia ! zdecydowanie pyszne smaki, a migdały to jeszcze idealne dopełnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooch, widzę takie z chałki na swoim talerzu, trzeba zrobić koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. totalnie przepadłam... muszę zjeść!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

LinkWithin

Etykiety

alkohol (1) amaretto (2) ananas (1) artykuł (1) awokado (9) bakalie (2) bakłażan (2) bakterie (1) banan (6) banany (20) bataty (3) batonik (1) bazylia (4) biszkopty (1) boczek (1) botwinka (3) brokuł (13) brukselka (4) brzoskwinie (5) budyń (14) bułka tarta (1) bułki (2) buraki (1) camembert (1) cebula (20) chałwa (3) chili (1) chilli (3) chleb (2) ciasteczka (1) ciastka (1) ciasto (7) ciecierzyca (4) coca cola (1) cukier (35) cukinia (7) cukrzyca (1) curry (3) cynamon (17) cytryna (8) czekolada (49) czosnek (16) daktyle (2) deser (2) dieta (1) dietetyka (1) drożdże (20) drożdżówki (3) dynia (16) dżem (7) fasola (10) fasolka szparagowa (2) fast food (1) feta (4) figi (1) galaretki (3) garam masala (1) ghee (1) gluten (2) gluten free (10) gouda (1) granola (1) grejpfrut (1) groszek (3) gruszka (1) grzyby (1) imbir (3) insulinooporność (1) jabłka (27) jabłko (1) jagody (5) jaja (3) jajka (145) jarmuż (3) jelito cienkie (1) jogurt naturalny (28) kajmak (1) kakao (35) kapusta (2) kardamon (2) karmel (1) karob (1) kasza gryczana (1) kasza jaglana (7) kasza manna (2) kasztany (3) kawa (3) kefir (3) kiełki (1) kisiel (4) kolendra (1) koncentrat pomidorowy (4) konkurs (2) koper (1) kremówka (13) krewetki (2) kruszonka (1) kukurydza (10) kurczak (28) kurkuma (1) kus kus (5) laska wanilii (7) limonka (2) lody (1) łosoś (4) majonez (2) mak (5) maka (1) makaron (18) makaron ryżowy (1) maliny (3) marchewka (17) margaryna (14) marmolada (3) masa (1) mascarpone (4) masło (52) masło orzechowe (10) maślanka (23) mąka (43) mąka gryczana (2) mąka kukurydziana (1) mąka migdałowa (3) mąka orkiszowa (1) mąka pełnoziarnista (58) mąka pszenna (55) mąka ziemniaczana (7) mąka żytnia (3) mięso mielone (11) mięta (2) migdały (7) mintaj (2) miód (23) mleko (25) mleko kokosowe (4) mleko odtłuszczone (1) morele (1) mozzarella (3) muffiny (6) musli (1) musztarda (1) nadwaga (1) naleśniki (1) nasiona chia (1) nektarynka (1) ocet (4) odżywka białkowa (2) ogórek (5) olej (13) olej kokosowy (8) oliwa (20) oliwki (1) orzechy (28) otręby (5) owoce (1) papryka (17) parmezan (1) pestki dyni (1) pesto (2) pęczak (2) pieczarki (17) pierogi (1) pietruszka (1) pistacje (1) piwo (1) pizza (1) placuszki (3) płatki owsiane (20) płatki żytnie (2) pomarańcza (4) pomidory (16) popping (2) por (11) powidła (1) probiotyki (1) publikacje (1) pudding (1) rabarbar (5) ricotta (9) rodzynki (19) rukola (1) ryba (2) ryż (14) rzeźba (1) rzodkiewka (1) salami (1) sałata (3) sałatka (1) seler (1) ser (15) ser pleśniowy (3) ser topiony (2) serek homogenizowany (8) serek wiejski (5) sernik (9) sezam (2) sibo (1) skrobia (1) słonecznik (8) smalec (1) soczewica (9) sos sojowy (1) spaghetti (2) spotkanie (1) stewia (4) surowe kakao (1) surówka (1) suszone pomidory (2) syrop klonowy (7) szafran (1) szczypiorek (2) szparagi (4) szpinak (12) szynka (6) szynka parmeńska (1) śliwka (1) śliwki (6) śmietana (9) tofu (2) tort (1) tortilla (2) truskawki (3) tuńczyk (4) twaróg (28) tymianek (1) wafle ryżowe (1) warsztaty (1) warzywa (1) wędzona papryka (1) whiskey (1) wino (2) wiórki kokosowe (20) wiśnie (3) wódka (3) wpc (2) wspólne gotowanie (2) współpraca (2) zdrowe odżywianie (1) ziemniaki (16) żółtka (6) żurawina (5)
TOP