niedziela, 26 stycznia 2014

Jajko w koszulce


Jajka są jednym z najważniejszych składników mojej codziennej diety. Jajecznica, omlet, jajka na twardo, sadzone. Lubię kiedy żółtko jest w płynnej postaci. Dlatego jajko w koszulce jest jedną z moich ulubionych form ich podania.
Szybkie przygotowanie, jednak wymaga od nas delikatności.


Jajko w koszulce
1 jajko
woda
łyżka octu

Wodę w wysokim garnku zagotowujemy z łyżką octu. Jajko wbijamy do szklanki. Za pomocą łyżki formujemy wir w wodzie do którego delikatnie wlewamy jajko z małej wysokości.
Gotujemy 2-3minuty.

14 komentarzy

  1. Uwielbiam jajka w koszulce . Dla mnie są najlepsze <3
    zwariowananastolatkagotuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze połączenie :) Aż mam smaka na awokado!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też jajka w lodówce to podstawa! :) Uwielbiam w każdej postaci, szczególnie z awokado <3 Bosko wygląda to w koszulce na tej kanapce!

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam zdjęcia - gratuluję - są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super kanapka, chcę taką na jutro i jeszcze do tego może być koktajl i ciasteczka fajne! dziękuję i pozdrawiam! ;* Aciacia

    OdpowiedzUsuń
  6. NIgdy takiego jajka nie jadłam! Buuuu zrób mi takie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie naucze sie chyba nigdy robic ladnego jajka w koszulce, zawsze mi fruwaja bialkowe farfocle na okolo ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam jajka w koszulce. Mogłabym jeść je codziennie. :p
    Podałaś je na bułce z pastą z awokado?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm pychotka... na pewno takie zrobię, tak dla odmiany :) PS: Jak jest na studiach z dietetyki? Łatwo, trudno, interesująco... opłaca się? Jak z perspektywami na prace w zawodzie? :) pytam bo w maju maturę piszę, a potem. No właśnie, co potem? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zostawiasz komentarz

LinkWithin

Etykiety

aeroby (1) aktywność fizyczna (1) alkohol (1) amaretto (2) ananas (1) artykuł (1) awokado (9) bakalie (2) bakłażan (2) bakterie (1) banan (8) banany (20) bataty (3) batonik (1) bazylia (4) berberyna (1) bez cukru (1) bezglutenu (2) bieganie (1) biszkopty (1) boczek (1) botwinka (3) brokuł (13) brukselka (4) brzoskwinie (5) budyń (15) bułka tarta (1) bułki (2) buraki (1) camembert (1) cebula (20) chałwa (3) chili (1) chilli (3) chleb (2) cholesterol (1) choroby metaboliczne (1) choroby tarczycy (1) ciasteczka (1) ciastka (1) ciasto (7) ciecierzyca (4) coca cola (1) cukier (35) cukinia (8) cukrzyca (6) curry (3) cynamon (19) cytryna (9) czekolada (49) czosnek (16) daktyle (3) deser (2) dieta (3) dietetyka (3) drożdże (20) drożdżówki (3) dynia (16) dżem (7) erytrol (2) erytrytol (1) fasola (10) fasolka szparagowa (2) fast food (1) feta (4) figi (1) galaretki (3) garam masala (1) ghee (1) glukoza (1) gluten (3) gluten free (10) gouda (1) granola (1) grejpfrut (1) groszek (3) gruszka (1) grzyby (1) hashimoto (1) imbir (3) insulinooporność (3) insuliooporność (1) inulina (1) jabłka (28) jabłko (1) jagody (5) jaja (6) jajka (146) jarmuż (3) jelito cienkie (1) jogurt naturalny (29) kajmak (1) kakao (35) kapusta (2) kardamon (2) kardio (1) karmel (1) karob (1) kasza gryczana (1) kasza jaglana (7) kasza manna (2) kasztany (3) kawa (3) kefir (3) kiełki (1) kisiel (4) kolendra (1) koncentrat pomidorowy (5) konkurs (2) koper (1) koperek (1) kremówka (13) krewetki (2) kruszonka (1) kukurydza (10) kurczak (28) kurkuma (1) kus kus (5) laska wanilii (7) limonka (2) lody (1) łosoś (4) majonez (2) mak (5) maka (1) makaron (18) makaron ryżowy (1) maliny (3) marchewka (17) margaryna (14) marmolada (3) masa (1) mascarpone (5) masło (54) masło orzechowe (11) maślanka (23) mąka (43) mąka gryczana (2) mąka jaglana (2) mąka kukurydziana (1) mąka migdałowa (3) mąka orkiszowa (1) mąka pełnoziarnista (58) mąka pszenna (57) mąka ziemniaczana (7) mąka żytnia (3) mięso (1) mięso mielone (13) mięta (2) migdały (7) mintaj (2) miód (23) mleko (26) mleko kokosowe (4) mleko odtłuszczone (1) morele (1) mozzarella (5) muffiny (6) musli (1) musztarda (1) nadwaga (1) naleśniki (1) nasiona chia (1) natka pietruszki (1) nektarynka (1) ocet (4) odchudzanie (1) odżywka białkowa (2) ogórek (5) olej (13) olej kokosowy (9) oliwa (24) oliwki (1) orzechy (29) otręby (5) owoce (1) papryka (18) parmezan (1) pestki dyni (1) pesto (2) pęczak (2) pieczarki (17) pierogi (1) pietruszka (2) piramida zdrowego żywienia (1) pistacje (1) piwo (1) pizza (2) placuszki (3) płatki owsiane (21) płatki żytnie (2) pomarańcza (4) pomidory (16) popping (2) por (11) powidła (1) probiotyki (1) publikacje (1) pudding (1) rabarbar (5) ricotta (9) rodzynki (20) rukola (1) ryba (2) ryż (15) rzeźba (1) rzodkiewka (1) salami (1) sałata (3) sałatka (1) seler (1) ser (15) ser pleśniowy (3) ser topiony (2) serek homogenizowany (9) serek wiejski (5) sernik (9) sezam (2) sibo (1) siemię lniane (1) skrobia (1) słonecznik (8) smalec (1) soczewica (9) sos sojowy (1) spaghetti (2) sport (1) spotkanie (1) stewia (4) surowe kakao (1) surówka (1) suszone pomidory (2) syrop klonowy (7) szafran (1) szczypiorek (2) szparagi (4) szpinak (12) szynka (8) szynka parmeńska (1) śliwka (1) śliwki (6) śmietana (10) tarczyca (1) tofu (2) tort (1) tortilla (2) truskawki (3) tuńczyk (4) twaróg (28) tymianek (1) wafle ryżowe (1) warsztaty (1) warzywa (1) wędzona papryka (1) węglowodany (2) whiskey (1) wieprzowina (1) wino (2) wiórki kokosowe (20) wiśnie (3) wódka (3) wpc (3) wspólne gotowanie (2) współpraca (2) wysiłek fizyczny (1) wysokobiałkowe (1) zdrowa dieta (3) zdrowe odżywianie (3) zdrowie (1) zespół metaboliczny (3) ziemniaki (18) zupa krem (1) żółtka (6) żurawina (5)
TOP